Odluka o odabiru u postupku nabave – Uredski namještaj

Zagreb, 1. srpnja 2025.        

Na temelju članka 13. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave, koji je donijelo Upravno vijeće Poliklinike SUVAG na 39. sjednici održanoj 29.5.2020. godine, ravnateljica Poliklinike SUVAG dana 1. srpnja 2025. godine donosi

ODLUKU O ODABIRU

U postupku nabave UREDSKI NAMJEŠTAJ evidencijski broj nabave JN 10-25, za koji je Poziv na dostavu ponuda objavljen na službenoj stranici Poliklinike SUVAG, odabiru se ponuditelji kako slijedi:

Grupa 1 – Namještaj za potrebe Službe za rehabilitaciju djece školske dobi – odabire se ponuda ponuditelja VELINAC d.o.o., Anke Krizmanić 8, 10 360 Sesvete, čija je cijena 1.072,40 eura bez PDV-a.

Grupa 2 – Uredske stolice – odabire se ponuda ponuditelja VELINAC d.o.o., Anke Krizmanić 8, 10 360 Sesvete, čija je cijena 857,50 eura bez PDV-a.

Grupa 3 – Namještaj za potrebe objekta predškolske rehabilitacije i edukacije Poliklinike SUVAG – odabire se ponuda ponuditelja LEKTUS projekt d.o.o., Savska cesta 13, 10 360 Sesvete, čija je cijena 1.480,00 eura bez PDV-a.

Ova Odluka postaje izvršna danom donošenja.