Zagreb, 16. svibnja 2025.
PREDMET: Poziv na dostavu ponude
Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10, pokreće nabavu: Uredski namještaj te upućuje ovaj Poziv na dostavu ponude.
Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16., 114/22.) za predmete nabave čija je procijenjena vrijednost nabave manja od 26.540,00 EUR (bez PDV-a) za robu i usluge, odnosno 66.360,00 EUR (bez PDV-a) za radove (jednostavna nabava), Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
- OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je: UREDSKI NAMJEŠTAJ; CPV: 39000000-2, sukladno Troškovniku koji se nalazi u prilogu Poziva na dostavu ponude i to:
GRUPA 1 – Namještaj za potrebe Službe za rehabilitaciju djece školske dobi
GRUPA 2 – Uredske stolice
GRUPA 3 – Namještaj za potrebe objekta predškolske rehabilitacije i edukacije Poliklinike SUVAG
Gospodarski subjekt treba dostaviti svoju ponudu za grupu/grupe za koje se natječe kojoj treba priložiti popunjeni troškovnik – upisati jedinične cijene stavaka i ukupne cijene stavaka, kao i cijenu ponude sa i bez poreza na dodanu vrijednost. Procijenjena vrijednost predmeta nabave: 10.000,00 € (bez PDV-a).
- UVJETI NABAVE
- način izvršenja: narudžbenica
- rok izvršenja: 90 dana
- mjesto izvršenja: Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10
- rok, način i uvjeti plaćanja: Izvršitelj je obvezan prema Naručitelju poslati isključivo eRačun. Obračun i naplata isporučenih usluga obavit će se nakon potpisom prihvaćenog računa od strane Naručitelja, a sve temeljem jediničnih cijena iz troškovnika i stvarno isporučenom broju usluga iz troškovnika
- kriterij za odabir ponude: najniža cijena (u slučaju da su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije)
- SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
- Troškovnik (ispunjen)
- ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Rok za dostavu ponude je 23.5.2025. do 12:00 sati.
Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zatražiti objašnjenja i izmjene vezane uz Poziv na dostavu ponuda, a najkasnije jedan dan prije roka za dostavu ponude do 12:00 sati. Sve obavijesti u svezi s ovim postupkom nabave mogu se dobiti upitom na mail: zagreb@suvag.hr i mkirincic@suvag.hr ili pozivom na 01/4629 604.
Ponuda se dostavlja osobno ili poštom, naslovljena na „Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10, 10 000 Zagreb“ s naznakom „Uredski namještaj“.
- OSTALO
- Obavijest o rezultatima provedenog postupka objavit će se na službenim stranicama Poliklinike SUVAG, http://www.suvag.hr/
Rok za dostavu ponuda produljuje do 2. lipnja 2025. godine