Poziv na dostavu ponude – Udžbenici za učenike Osnovne škole Poliklinike SUVAG

Zagreb, 11. srpnja 2025.

PREDMET: Poziv na dostavu ponude

Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10, pokreće nabavu: Udžbenici za učenike Osnovne škole Poliklinike SUVAG te upućuje ovaj Poziv na dostavu ponude.

Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16., 114/22.) za predmete nabave čija je procijenjena vrijednost nabave manja od 26.540,00 EUR (bez PDV-a) za robu i usluge, odnosno 66.360,00 EUR (bez PDV-a) za radove (jednostavna nabava), Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave su: UDŽBENICI ZA OSNOVNU ŠKOLU POLIKLINIKE SUVAG; CPV: 22111000-1, sukladno Troškovniku koji se nalazi u prilogu Poziva na dostavu ponude.

Gospodarski subjekt treba dostaviti svoju ponudu kojoj treba priložiti popunjeni troškovnik – upisati jedinične cijene stavaka i ukupne cijene stavaka, cijenu ponude sa i bez poreza na dodanu vrijednost te iznos poreza na dodanu vrijednost. Procijenjena vrijednost predmeta nabave: 21.000,00 € (bez PDV-a).

  1. UVJETI NABAVE
  • način izvršenja: ugovor/narudžbenica
  • rok izvršenja: 1. rujna 2025.
  • mjesto izvršenja: Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10, centralna zgrada
  • rok, način i uvjeti plaćanja: Izvršitelj je obvezan prema Naručitelju poslati isključivo eRačun. Obračun i naplata isporučenih roba obavit će se u roku 60 dana nakon potpisom prihvaćenog računa od strane Naručitelja, a sve temeljem jediničnih cijena iz troškovnika i stvarno isporučenim količinama roba iz troškovnika
  • kriterij za odabir ponude: najniža cijena (u slučaju da su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije); cijene ne smiju prijeći vrijednosti iskazane u Katalozima odabranih udžbenika MZO-a koje su u privitku ovog Poziva na dostavu ponuda
  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
  • Troškovnik (ispunjen)
  1. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE

Rok za dostavu ponude je ponedjeljak, 21. srpnja 2025. do 15:00 sati.

Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zatražiti objašnjenja i izmjene vezane uz Poziv na dostavu ponuda, a najkasnije jedan dan prije roka za dostavu ponude do 12:00 sati. Sve obavijesti u svezi s ovim postupkom nabave mogu se dobiti upitom na mail: zagreb@suvag.hr i mkirincic@suvag.hr ili pozivom na 01/4629 604.

Ponuda se dostavlja mailom na mkirincic@suvag.hr, osobno ili poštom, naslovljena na „Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10, 10 000 Zagreb“ s naznakom „Udžbenici za učenike Osnovne škole Poliklinike SUVAG“.

  1. OSTALO
  • Obavijest o rezultatima provedenog postupka objavit će se na službenim stranicama Poliklinike SUVAG, http://www.suvag.hr/