Poziv na dostavu ponude – Kruh i krušni proizvodi

Zagreb, 24. lipnja 2025.

PREDMET: Poziv na dostavu ponude

Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10, pokreće nabavu: Kruh i krušni proizvodi te upućuje ovaj Poziv na dostavu ponude.

Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16., 114/22.) za predmete nabave čija je procijenjena vrijednost nabave manja od 26.540,00 EUR (bez PDV-a) za robu i usluge, odnosno 66.360,00 EUR (bez PDV-a) za radove (jednostavna nabava), Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave su: KRUH I KRUŠNI PROIZVODI; CPV: 15811200-8, sukladno Troškovniku koji se nalazi u prilogu Poziva na dostavu ponude.

Gospodarski subjekt treba dostaviti svoju ponudu kojoj treba priložiti popunjeni troškovnik – upisati jedinične cijene stavaka i ukupne cijene stavaka, iznos i stopu PDV-a, kao i cijenu ponude sa i bez poreza na dodanu vrijednost. Procijenjena vrijednost predmeta nabave: 15.100,00 € (bez PDV-a).

  1. UVJETI NABAVE
  • način izvršenja: narudžbenica
  • rok izvršenja: 12 mjeseci
  • mjesto izvršenja: Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10
  • rok, način i uvjeti plaćanja: Izvršitelj je obvezan prema Naručitelju poslati isključivo eRačun. Obračun i naplata isporučenih roba obavit će se u roku 60 dana nakon potpisom prihvaćenog računa od strane Naručitelja, a sve temeljem jediničnih cijena iz troškovnika i stvarno isporučenim količinama roba iz troškovnika
  • rok isporuke: isporuka će se izvršavati svakodnevno najkasnije do 6:30 sati na temelju tjedne narudžbe robe koju će Naručitelj dostaviti Izvršitelju svaki tjedan najkasnije u petak do 16 sati za naredni tjedan, a iznimno u slučaju promjena Naručitelj će javiti Izvršitelju promjenu najkasnije do 12 h za isporuku koja slijedi sljedeći dan
  • kriterij za odabir ponude: najniža cijena (u slučaju da su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije)
  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
  • Troškovnik (ispunjen)
  1. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE

Rok za dostavu ponude je ponedjeljak, 30. lipnja 2025. do 12:00 sati.

Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zatražiti objašnjenja i izmjene vezane uz Poziv na dostavu ponuda, a najkasnije jedan dan prije roka za dostavu ponude do 12:00 sati. Sve obavijesti u svezi s ovim postupkom nabave mogu se dobiti upitom na mail: mkirincic@suvag.hr ili pozivom na 01/4629 603.

Ponuda se dostavlja osobno ili poštom, naslovljena na „Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10, 10 000 Zagreb“ s naznakom „Kruh i krušni proizvodi“.

  1. OSTALO
  • Informacije u vezi s predmetom nabave: telefon: 01/4629-604, e-mail: mkirincic@suvag.hr
  • Obavijest o rezultatima provedenog postupka objavit će se na službenim stranicama Poliklinike SUVAG, http://www.suvag.hr/